Запит клієнта

Запит - це бажаний результат, який хоче отримати клієнт в процесі консультування.

Наприклад, перестати переїдати, зрозуміти себе, стати щасливим, відчувати задоволення від життя, припинити витрачати гроші даремно - це те, з чим приходить клієнт, і є тим самим запитом, з яким можна працювати.

Запит схожий на якусь мету, до якої клієнт буде йти, долаючи труднощі, а психолог при цьому буде поруч - направляти, підтримувати, вчити справлятися з цими самими труднощами.

Якщо немає запиту - це теж запит. Можливо клієнт просто настільки занурений в свою проблему (не в ресурсному стані), що не може сформулювати чіткий і зрозумілий запит, або відчуває інші труднощі. Тоді психолог допоможе знайти той бажаний результат, до якого вони разом будуть йти. В подальшому запит може змінюватися.

Хочете отримувати нові статті?
email
FAQ Теорія